دسته‌بندی نشده

مصاحبه با خانم شریفی نیا مشاور فروش برگزیده شهریور ماه

۱- سرکار خانم شریفی نیا شما به عنوان برترین های فروش در شهریور ماه ۱۳۹۶ برگزیده شدید توضیح می فرمایید که چگونه توانستید به این مهم دست پیدا کنید؟

در ابتدا تشکر می کنم از مدیریت نمایندگی جناب آقای میلاد نیکپور عزیز بابت ایده­ی خارق العاده و کارت سبزی که به من اعطا کردند. همینطور تشکر می­کنم از زحمتهای بی دریغ مدیر فروش خوبم جناب آقای مبین غفوری و سرپرست عزیزم خانم سارا منوچهرزاده که با حمایت­های بسیار بنده را همراهی می­کنند.

رمز موفقیت من پیگیری­های مداوم و صبر و حوصله­ای که در ارتباط با مشتری دارم این امکان را فراهم می کند که فروش های خوبی را کسب کنم ، ضمن اینکه لحن بیان و قدرت تاثیرگذاری کلام بر مشتری، واقعا کلید موفقیت و پیشرفت هر فروشنده است که در فروش بیمه­ی زندگی، این امر به مراتب تاثیرگذارتر و مهم­تر می­باشد. باید با سعه­ صدر به حرفهای مشتری گوش داد، از میان حرف­هایش دغدغه­های زندگی او را فهمید و متناسب با نگرانی­هایش او را راهنمایی و ترغیب کرد، به­علاوه، بنده به خاطر برخورد مناسب و مورد اعتماد قرار گرفتن در دید مشتریان توانسته­ام تا به الان مشتریان ارجاعی خوبی دریافت کنم که در واقع این مشتریان پرنفوذترین مخاطبان ما هستند.

در انتها این نکته را یادآور شوم که در کنار تمامی این تکنیک­ها قبل از هر چیز اطلاعات کافی و دانش موردنیاز جهت مشاوره و فروش بیمه­ی عمر ضروری است. که تمام تلاش خود را به کار می گیرم تا اطلاعات خود را به­ روز کرده و هر روز افزایش دهم.

۲- در برخی مواقع انرژی مشاوران کاهش می یابد چه توصیه ای برای سایر همکارانتان دارید؟

به همه­ی همکاران عزیزم توصیه می­کنم که هیچ­گاه دلسرد و خسته و ناامید نشوند و روز خود را با انگیزه و روی خوش شروع کرده، تلفن را برداشته و بدون هیچ استرس و نگرانی مشاوره­های خود را بدهند، از نه گفتن آدم­ها دلسرد نشوند و به تلاش خود ادامه دهند و بپذیرند که در حرفه ما نه شنیدن طبیعی است، هنر آن است که این نه منفی را،  به بله مثبت مبدل کرد. این اطمینان را به آن­ها می­دهم که اگر تعداد تماس­ها و تعداد مشاوره­های خود را بالا ببرند، ۱۰۰%  به فروش می­رسند.

هر روز خود را با هدف و انگیزه و روی خوش شروع کنند، یک هدف معقول و دست یافتنی و هدفمند بودن انرژی را مضاعف می­کند. سعی کنند در کار خود تنوع ایجاد کنند، تکرار، خسته کننده است: مثلا با تغییر دادن متن مشاوره ، تغییر دادن شماره­های تماس و یا هر چیز دیگری که حس و حال فردی را خوب می­کند.

۳- توضیح می فرمایید حضور در جلسات آموزشی چه تاثیری در دستیابی شما به موفقیت در امر فروش داشته است؟

کلاس های آموزشی واقعا آموزنده هستند نکاتی که مطرح می شود بسیار بسیار کاربردی است. که اگر این نکات و تکنیک ها بکار برده شوند بدون شک فروش اتفاق می افتد. کلاس های آموزشی انرژی فوق العاده ای به من می دهد و پس از هر بار بازگشت از کلاس ها با قاطعیت و انرژی بیشتری کار خود را شروع می کنم و با غرور  و انرژی با مشتری صحبت می کنم، طوریکه احساس می کنم مشتری هیچ راهی برای از دست رفتن ندارد!!!!!

۴- پیام شما به سایر همکارانتان در تیم های فروش دیگر برای دستیابی به اهداف ایشان چیست؟

پیام من به همکاران عزیزم این است که فروش یک هنر است ، باید هنرمند بود و باید بدانند فروش اتفاقی ست یعنی در کنار همه ی پشتکار و سعی ما ،  فروش به طور اتفاقی محقق می شود گاهی می شود که از ابتدای ماه تا بیستم ماه ، هیچ فروشی نباشد اما ده روز آخر برترین فروشنده شد ، پس :هیچ وقت نا امید و دلسرد نشوید !!!

نویسنده

طراح

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *