دسته‌بندی نشده

مصاحبه با خانم محبوبه علی بابائی سرپرست فروش برگزیده آبان ماه

۱- سرکار خانم محبوبه علی بابایی شما عنوان برترین سرپرست فروش در آبان ماه سال ۱۳۹۶ را کسب کرده اید ضمن عرض تبریک، توضیح می فرمایید با توجه به تجربیاتی که کسب کردید تفاوت بین فروشنده حرفه ای و آماتور در صنعت بیمه چیست؟

ضمن عرض تشکر و قدردانی از مدیر فروش محترمم، جناب آقای امینی که زحمات بسیاری را برای رشد من متحمل می شوند.

بطور کلی فروشندگان حرفه ای, هدفمند و دارای برنامه و نظم هستند, صبورند, به دنبال نفع شخصی نیستند, از زحمت و سختی کار هراسی ندارند و بطور دائم به دنبال یادگیری هستند.این در حالیست که فروشندگان آماتور, ویژگی های ذکر شده را ندارند

۲- از آنجائیکه اعتماد به نفس یکی از ارکان امر فروش می باشد توضیح می فرمایید چه مواردی باعث تقویت آن می شود؟

از مهمترین مواردی که باعث تقویت اعتماد بنفس و اعتماد به توانایی هایم شد, پشتیبانی از سمت مدیر فروشم؛ جناب آقای امینی که ایشان مهارت هایم را در حین کار مشاهده و به من یادآوری می کردند و نقاط قدرتم را به من می شناساندند و بعد از کسب موفقیت, از سمت ایشان مورد تشویق و تحسین قرار می گرفتم و از موارد دیگر شناخت کامل محصول, فن بیان قوی و داشتن پوشش مناسب می باشد.

۳- همانطور که می دانید مشتری مداری یکی از اصول امر فروش می باشد شما تا چه حد این اصل را رعایت می کنید و تاثیر آن در روند فروش شما چگونه بوده است؟

من این جمله که”همیشه حق با مشتری است” را سرلوحه برنامه های خویش قرار دادم و چون مشتری مداری یعنی(در کمترین زمان به نیاز مشتری در موارد بروز خسارت, پاسخ داده شود و رضایت وی با پوشش خطرات احتمالی و جبران واقعی خسارت, جلب شود) با تکیه بر این مهم, سعی در افزایش رضایت و اعتماد و وفادارسازی مشتری و افزایش فروش داشتم.

نویسنده

طراح

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *